• Wpisów:7
  • Średnio co: 138 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 15:42
  • Licznik odwiedzin:1 639 / 1108 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Gdy już staliśmy pod bramą mojego mieszkania nie zauważyliśmy ze James siedzi na drążku.
Już chcieliśmy się pocałować ale James się odezwał
-Kate?Loogan?Co wy wyprawiacie?
-Aaa...James?A co ty tu robisz o tej porze?-powiedziałam lekko zawstydzona
-No właśnie!-odparł Loogan
-A to!
James wyjął kluczyki od mojego mieszkania i mi je wręczył.
-James...Dziękuję.Ale nie musiałeś tyle na mnie czekać.
-A jak byś znalazła klucze?Widzisz?Nie znalazła byś!
-Jakby nie znalazła to by poszła ze mną do mojego domu palancie!
-Loogan!
-No co?To już przyjaciółka przyjść nie może?
-No Loogan.Przecież dobrze wiesz-lekko się uśmiechnęłam
-Ok!To ja spadam-James powiedział i pojechał na rowerze do domu.
-No to co teraz?-zapytałam się-Loogan?Idziemy do mnie?
-No chyba nie wypada żeby chłopak wchodził do domu dziewczyny.Nie?
-Chodź,chodź!
Poszliśmy do mojego domu i zamknęliśmy drzwi na klucz.
Usiedliśmy na kanapie i po chwili zaczęliśmy ze sobą rozmawiać.
-Loogan.Dopiero znamy się dwa dni a ja już tak jakoś do ciebie...
-Kate,ja też.Ja...Ja się w tobie zakochałem.
-Nigdy nie czułam prawdziwej miłości.Zawsze byłam kujonką i nigdy nie wychodziłam z przyjaciółmi ani nie pisałam z nikim na portalu randkowym.
-Ja tak samo.
Zbliżyliśmy się do siebie i zaczęliśmy namiętny picałunek...
~~
I jest
Wow!59 dni bez wpisu :O
Sorki
 

 
L-Czy może pójdziesz ze mną...A dobra nie ważne i tak się nie zgodzisz.
K-Co chcesz mi powiedzieć?Powiedz.
L-Ok.Raz kozie śmierć!Kate?Czy pójdziesz ze mną na randkę?
K-Looga...-nie dał mi skończyć tylko on sam zaczął gadać
L-Wiem nie zgodzisz sie!
K-Ale Loogan!Daj mi skończyć!
L-No Ok.
K-Oczywiście że pójdę!
L-Serio?!Ale ja mam farta!
Wziął mnie na ręce i przytulił najmocniej jak się dało.
K-Ałałałał!Udusisz mnie!
L-Oj sorki.Hehe.
K-Ok to kiedy?
L-Kiedy tylko zechcesz kotku.
K-Oj weź!Bo się jeszcze zawstydzę.To może o 18-00?
L-Dobrze kotku.To ja lece.Pa!
Gdy Loogan poszedł ja szybko pobiegłam do swojego pokoju i zaczęłam się przebierać.Była 17-50.
**18-00**
Loogan mi nie powiedział gdzie mamy się spotkać.
Ale zauważyłam że w schowku na klucze w moim pokoju list
Napisano
„Hej kotku!To ja Loogan.Jeśli chodzi o nasze spotkanie to przyjdź do mojej własnej kawiarenki.Znajduje się ona naprzeciwko twojej ulubionej cukierni.Czekam i całuję Loogan"
Ach!Jaki On kochany!Dobrze ja już wychodzę
Miałam na sobie to

Dobrze czas iśc.
**W Kawiarence**
K-Loogan?Jesteś?
L-Oczywiście kochanie!Już idę!
K-No wreszcie jesteś.Steskniłam sie.
L-Chodź.
K-Ale gdzie?
L-Chodź,chodź.
Zawiązał mi oczy chustą i poprowadził mnie na dwór.
K-Loogan?Już?
L-Już.
Rozwiązał mi chustę i zobaczyłam przed sobą piękny ogród.Cały był w czerwonych różach przez które nikt nas nie widział.Była tam ławka,stół i krzesła,oraz była tam huśtawka na której mogliśmy oboje siadać.
K-o Boże! Ty sam to zrobiłeś?
L-Tak.Chodź.Usiądź przy stole ja zaraz przyjdę.
K-Dobrze czekam.
Gdy już wrócił przyniósł tacę pełną owoców,trochę ciasta jagodowego i lody.
K-Dobrze mieć taką osobę która nic się nie przywala.
L-A kto jest tą osobą?
K-Oczywiście że Ty!
L-Ja Cię kocham taką jaką jesteś.
K-Ja Ciebie bardziej!Opss!Wygadałam się...
L-Przecież ja...Opss!Ja też!
K-Hahaha!Widać ze jesteśmy dla siebie stworzeni.
L-No jasne.
Gdy sobie porozmawialiśmy zaczęliśmy pałaszowac lody.Loogan najbardziej mnie rozbawił do łez.Wziął kawałek ciasta,wrzucił do lodów i to zmieszał.Haha!Jaki on szalony!
Gdy już staliśmy pod bramą mojego mieszkania nie zauważyliśmy ze James siedzi na drążku.
Już chcieliśmy się pocałować ale James się odezwał
J-Kate?Loogan?Co wy wyprawiacie?
~~
Koniec
Nie ma pytań bo nwm jakie
 

 
Hejka
Dzisiaj rozdziału nie będzie bo jest burza i boję się że mi piorun pierdyknie w telefon
Ściągnęłam sobie na tel komputerowego Painta
I zobaczcie zrobiłam dedyk do opowiadań
Zresztą zobaczcie sami


Mi się podoba a wam?
Ok muszę kończyć bo muszę wracać do domu(z siłowni )
#Kornelis
 

 
*Katelyn*
O boże!Jaka ja dzisiaj nerwowa jestem przez moją mamę!Ale będzie siara jak zacznie do mnie dzwonić przy śpiewaniu piosenki!
Proszę Cię Boże niech mi w końcu da spokój!Nigdy nie poddawaj się Katelyn!Dzisiaj Twój najważniejszy dzień!
Gdy siedziałam do mojego pokoju wparował Loogan.
L-Cześć!Jesteś!?
K-Tak jestem!
L-A co taka nerwowa?
K-Mama mnie denerwuje!
L-Proszę!Prezent ode mnie!
K-Co to jest?
L-Zobacz!
K-Wow!Śliczna jest!Loogan nie trzeba było.
L-Dla mojej przepięknej szefowej całego zespołu wszystko!
K-Ach dziękuję-przytuliłam go najmocniej jak się dało.
L-Będziesz miała na wszystkie wyjścia.Przymierz ją.
K-Ok.Zaraz przyjdę.

K-No i jak?
L-O boże!To już ty od tej sukienki ładniejsza!Powinnaś sobą być zachwycona.
K-Ale to nie w moim stylu.
L-No chodź na tą probę bo za 10 minut się zacznie.
K-Ok.Już idę tylko się przebiorę w co innego!
L-Czekam na korytarzu!
K-Ok!
*Loogan*
Śliczna Ona jest!Gdy na nią czekałem podeszli do mnie James,Carlos i Kendall.
C-Loogan?Właśnie James robi zakład z tobą.
L-Jaki zakład?
J-Kto lepiej poderwie Kate.
L-Zwariowałeś?Nigdy!
J-Dobra !Nie to nie!Zakład już nie aktualny!
K-Dobrze postąpiłeś.
L-Ooo...Kate!A co Ty tu robisz?
K-No już jestem gotowa na próbę.
L-No to chodź.
*W Sali*
Już weszłam na scenę wzięłam mikrofon w ręce i zaczęłam śpiewać
L-Przyjmujemy!Chłopaki zgadzacie się?
J,C,K-Taaaaak!!!!!!
K-Yes!
L-Ślicznie śpiewasz!
K-Dziękuję!
L-No aż się zakochałem w twoim głosie!
J-Nie podniecaj się bo Ci zaraz żyłka pęknie!Hahah!
L-Osz ty gnoju!Loogan wyleciał do Jamesa z pięścią.
K-Chłopaki!Uspokójcie się!
L-Dobrze że przyjechała do nas Kate.Bo już dawno byłoby po tobie!
K-Ja idę do ogrodu!Pa!
Pognałam do ogrodu najprędzej jak się dało i napisalam Looganowi sms-a żeby przyszedł do ogrodu.
K-Dobrze że już jesteś!
L-Katelyn?
K-Tak?
L-Czy może pódziesz ze mną...
~~
Pytania(Pierwszy raz )
1.Gdzie Loogan chce zaprosić Kate?
2.Czy James ich zobaczy!
3.Czy Kate się zgodzi?
Koniec.Piszcie czy się podoba i piszcie też odpowiedzi na pytania
#Kornelis<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hejka Zostałam nominowana przez bloga http://znanegwiazdy.pinger.pl/
(Z niektórymi już się świetnie dogaduję )
Ta nominacja polega na tym że mam napisać 10 faktów o sobie.Więc zaczynamy
1.Mam na imię Kornelia xD
2.Mam 11 lat xD
3.Mam metr 57 xD
4.Idę do piątej klasy xD
5.Jestem Saszanators xD
6.Jestem Rushers(nie będę pisać wszystki fandomów bo mam ich chyba ze sto )
7.Mam siostrę która teraz idzie do 2 liceum
8.Mam swojego kotecka Dyzia<3
9.Lubię jeździć konno.
10.KOCHAM BLOGOWAĆ!!!!!!!!!!
~~
Dobrze koniec
Ja nominuję
http://celebrytka00.pinger.pl
http://btrpolska.pinger.pl
http://znanegwiazdy.pinger.pl
Macie mi napisać 20 faktów o sobie!
Jak już dodacie wpis z faktami to wyślijcie mi link na priv
#Kornelis<3
 

 
*Katelyn*
No,no.Dzisiaj najważniejszy dzień w moim życiu.
Od dawna marzyłam żeby przyłączyć się do zespołu Big Time Rush.
Wow!Jest mały stresik przed pierwszym spotkaniem.
Właśnie teraz piszę do mojej mamy.
Nie cierpię jak mi mówi że ubierz się ciepło albo nie zapomnij zjeść drugiego śniadania.
Masakra!Ale od teraz zaczynam nowe życie.Jeszcze 5 kilometrów musimy jechać żeby dotrzeć do przepięknej Ameryki.Wreszcie poczuję się wolna!
K-Ach jaka ja jestem fajna-wyrwało mi się na głos.Kierowca się obejrzał i zobaczył że zrobiłam sobie zdjęcie.
Kierowca-Jest ciemno nie będzie Pani widać.
K-Będzie widać bo sobie ustawiłam jasność.Ile jeszcze kilometrów?
Kierowca-Jeszcze 4-powiedział z uśmiechem na twarzy.Nudziło mi się więc zrobiłam sobie kolejne zdjęcie

Uuu...Całkiem ładne.
Kierowca-Już dojechaliśmy.
K-Ok.Ile płacę za taxi?
Kierowca-Nic nie trzeba dla znanej gwiazdy.-powiedział i odjechał
K-Ale ja jeszcze nie jestem znana!A co mi tam idę do chłopaków!
*W sali*
Poszłam do sali bo tam byliśmy umówieni.
K-Heeej!Jest tu kto?
J-Tak,tak!Jesteśmy!
Zauważyłam Jamesa który leżał pod perkusją.
K-Hahhahah!Daj rękę pomogę Ci!
Szybko odsunęłam ciężki instrument i wydostałam z pod niego Jamesa.
K-Nic Ci nie jest?
J-Nic,nic!Moja ukochana szefowo!
K-Yyy...Jak to szefowo?
J-A to Ci nie mówiliśmy że zostajesz naszą szefową?
K-No,nie.
J-A to sorka.Looogan!Zawołaj chłopaków i chodźcie do sali!
L-Ok!
I w tej chwili jak błyskawice pojawił mi się przed oczami cały zespół.
K-Ooo...Hej-powiedziałam lekko zawstydzona
J-Chłopaki.To jest nasza nowa szefowa i przepiękna laska która mnie uratowała.
L-Co?Jak to uratowała?
K-No bo ns niego spadła perkusja-powiedziałam i wybuchłam śmiechem razem z całym zespołem z wyjątkiem Jamesa.
K-Ok.To może mi się przedstawicie?
J-Ok.Ja jestem James Maslow.
K-Miło mi.Jestem Katelyn Tarver.
K-Ja jestem Kendall Schmidt.
K-Miło mi. Katelyn Tarver.
C-Hej jestem Carlos Pena.
K-Miło mi. Katelyn Tarver.
L-Hej śliczna!Jestem Logan Henderson.
J-Eeeeee!!!!!!!!!!Co do niej zarywasz?!
K-Ej chłopaki!Uspokójcie się!Cześć Logan!Miło mi.Ja jestem Katelyn Tarver.
L-No to za dwie godzinki mamy próbę.
K-Ale jaką próbę?
L-Katelyn?Co ty dzisiaj taka pobudka!
K-Sorki Logan!Ale mama mnie przed chwilą wkurzyła!
L-Pokaż!
K-Nie!To moja sprawa!Kurczę dzwoni do mnie!Halo?
M-Zjadłaś drugie śniadanie?
K-Nie!I nie będę!Daj mi spokój teraz z nimi rozmawiam!Pa!
L-Powinnaś się cieszyć że mama o Ciebie dba.
K-Ojojoj!Dobra mów o tej próbie!
L-DobrzeTa próba polega na tym że ty nam coś zaśpiewasz i zagrasz na instrumencie a my ocenimy czy się nadajesz do śpiewania albo grania.
K-No ok.Ale ja na wszystkim umiem grać.
L-A śpiewać?
K-No nie wiem.Nie doceniam tego jak śpiewam.
L-Dobrzre.To dowiemy się za dwie godziny.Ok?
K-Ok
~~
I koniec.Podobało się?Piszcie w komkach
#Kornelis<3
 

 
Hejo hejka
Jestem Kornelia i mam 11 lat
Możecie znaleźć na tym blogu:Zdjęcia z Big Time Rush,ciekawostki o członkach Big Time Rush i opowiadania(jak mi wyjdą )
Więc zapraszam do czytania
Zapraszam na moje blogi
http://sashan.pinger.pl
http://kornelia200.pinger.pl
http://diecescalove.pinger.pl
http://csscss.pinger.pl
I blog który prowadzę z moją blogową BFF
http://girls00.pinger.pl
Zapraszam również na blog mojej BFF
http://celebrytka00.pinger.pl
Papa
#Kornelis<3